Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik QUINTON HAZELL do Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie)

Silnik ELRING Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MOTUL Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MOTUL
Silnik AJUSA Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VALEO Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VALEO
Silnik MAXGEAR Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik UFI Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) UFI
Silnik EPS Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FILTRON
Silnik BORSEHUNG Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CONTITECH Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CONTITECH
Silnik FACET Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FACET
Silnik PAYEN Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PAYEN
Silnik SWAG Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Silnik AUTOMEGA Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ERISTIC
Silnik FRAM Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GLASER
Silnik HART Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) IPARTS
Silnik K&N FILTERS Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KW
Silnik METZGER Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NTY
Silnik PIERBURG Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Audi A7 Sportback (4KA) 55 TFSI e quattro liftback 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:QUINTON HAZELL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QFL0309
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFL0309
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  52,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24
Wysokość [mm]:  112,5
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QOC1032
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QOC1032
Skok gwintu [mm]:  3
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Średnica zewnętrzna [mm]:  74
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z filtrem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze