Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VAICO
Silnik PIERBURG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VIKA
Silnik MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CONTITECH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FILTRON
Silnik HELLA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VALEO
Silnik ALCO FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GK
Silnik GOETZE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (26)
Kod produktu:
5PK970
dostępny
4.8 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
5PK970
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,089
Ilość żeber:  5
Długość [mm]:  970
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze