Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VAICO
Silnik PIERBURG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VIKA
Silnik MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FILTRON
Silnik HELLA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VALEO
Silnik ABAKUS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ABAKUS
Silnik ALCO FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GK
Silnik GOETZE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:ELRING

12 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
243.205
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
243.205
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Materiał:  Aluminium
Kształt:  Kształt A
Alternatywny zestaw naprawczy:  036.400
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.550
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.540
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3,00 zł
1,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
724.590
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
724.590
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,2
Wysokość [mm]:  9,3
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
4,00 zł
-73%
1,09 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
893.889
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
893.889
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,52
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,58
Grubość [mm]:  3,53
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Kształt:  Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
234.480
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
234.480
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,3
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,4
Grubość [mm]:  3,05
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Kształt:  Pierscień O
Kolor:  Brązowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
966.240
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
966.240
Jednostka:
szt
Ilość pierścieni uszczelniających:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
236.070
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
236.070
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
030.793
dostępny
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
030.793
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Cecha chemiczna:  Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna:  Odporny na promienie UV
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Materiał:  Silikon
Kolor:  Beżowy
Zakres temperatury od [°C]:  -60
Zakres temperatury do [°C]:  315
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  030.793 Dirko
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
174.130
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
174.130
Jednostka:
szt
Materiał:  AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Kształt:  Kształt półksiężyca
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
235.620
dostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
235.620
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
026.790
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
026.790
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  105
Wysokość [mm]:  8,8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
030.790
niedostępny
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
030.790
Jednostka:
szt
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Materiał:  Silikon
Kolor:  Beżowy
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Zakres temperatury od [°C]:  -50
Zakres temperatury do [°C]:  180
Techniczny numer informacyjny:  VW D 176 404 A2
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  030.790 Dirko
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
000.220
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
000.220
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  105
Szerokość [mm]:  8,8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze