Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Silnik ELRING Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik FA1 Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik VAICO Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik HART Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Silnik FACET Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik OEM Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik ABAKUS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AE
Silnik ALCO FILTER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CHAMPION Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HEPU Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOBILETRON Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NÜRAL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NÜRAL
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
081 VE 31982 000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 VE 31982 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  30,1
Średnica trzonka zaworu [mm]:  4,92
Długość [mm]:  99
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 813/2D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 813/2D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  53,0
Wysokość [mm]:  134
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  16,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  20,0
Wysokość 1 [mm]:  116
Średnica 4 [mm]:  10,8
Wysokość opakowania [cm]:  16,00
Długożć opakowania [cm]:  5,5
Ciężar netto [g]:  44,0
Szerokość opakowania [cm]:  5,50
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
081 VA 31983 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 VA 31983 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  28,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,0
Długość [mm]:  100
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowo-niobowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Napełniony sodem
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Ciężar netto [g]:  35,0
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
081 RS 00125 0N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 RS 00125 0N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  82,0
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. 3S 2 N
Do 100 dni na zwrot
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
081 RS 00107 0N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 RS 00107 0N0
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. 3S 2 N
Średnica cylindra [mm]:  82,0
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  12,50
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  30,0
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
081 PI 00126 000
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 PI 00126 000
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  51
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  4,79
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  4,37
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,57
Wielkość płomienia [mm]:  7
Sworzeń o śr. [mm]:  22
Długość trzpienia [mm]:  55
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Do 100 dni na zwrot
376,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze