Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik FA1 Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik CORTECO Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik HART Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik PURFLUX Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik BLUE PRINT Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik UFI Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik BREMI Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik CONTITECH Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik FACET Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik JC PREMIUM Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OEM Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik TOPRAN Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik ABAKUS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HELLA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HOFFER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) INA
Silnik IPSA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NÜRAL
Silnik PURRO Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SACHS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SACHS
Silnik SCT - MANNOL Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VAN WEZEL Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 Touring (G31) 530 e Plug-in-Hybrid Kombi 272KM, 200kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
081 VE 31982 000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
081 VE 31982 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  30,1
Średnica trzonka zaworu [mm]:  4,92
Długość [mm]:  99
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 813/2D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 813/2D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  53,0
Wysokość [mm]:  134
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  16,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  20,0
Wysokość 1 [mm]:  116
Średnica 4 [mm]:  10,8
Wysokość opakowania [cm]:  16,00
Długożć opakowania [cm]:  5,5
Ciężar netto [g]:  44,0
Szerokość opakowania [cm]:  5,50
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
081 VA 31983 000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
081 VA 31983 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  28,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,0
Długość [mm]:  100
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowo-niobowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Napełniony sodem
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Ciężar netto [g]:  35,0
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
081 RS 00125 0N0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
081 RS 00125 0N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  82,0
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. 3S 2 N
Do 100 dni na zwrot
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 4636
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 4636
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  270
Ciężar netto [g]:  324,0
Do 100 dni na zwrot
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
081 RS 00107 0N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
081 RS 00107 0N0
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. 3S 2 N
Średnica cylindra [mm]:  82,0
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  12,50
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  30,0
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
081 PI 00126 000
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
081 PI 00126 000
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  51
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  4,79
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:  4,37
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  3,57
Wielkość płomienia [mm]:  7
Sworzeń o śr. [mm]:  22
Długość trzpienia [mm]:  55
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Do 100 dni na zwrot
376,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze