Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAPCO do Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09)

Silnik GATES Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) AJUSA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik DENCKERMANN Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) DENCKERMANN
Silnik ELRING Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) ELRING
Silnik EUROREPAR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) FEBEST
Silnik FLENNOR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) HART
Silnik INA Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) INA
Silnik K&N FILTERS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) K&N FILTERS
Silnik KING Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) KING
Silnik KLOKKERHOLM Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) KLOKKERHOLM
Silnik LUCAS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) LUCAS
Silnik MAPCO Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) MAPCO
Silnik MAXGEAR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) MAXGEAR
Silnik NPS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) NPS
Silnik NTY Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:MAPCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
262403
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
262403
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  2403
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
262300
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
262300
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  2300
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze