Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik K&N FILTERS do Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09)

Silnik GATES Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) BGA
Silnik DENCKERMANN Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) DENCKERMANN
Silnik ELRING Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) ELRING
Silnik EUROREPAR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) FEBEST
Silnik FLENNOR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) HART
Silnik INA Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) INA
Silnik K&N FILTERS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) K&N FILTERS
Silnik KING Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) KING
Silnik KLOKKERHOLM Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) KLOKKERHOLM
Silnik LUCAS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) LUCAS
Silnik MAPCO Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) MAPCO
Silnik MAXGEAR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) MAXGEAR
Silnik NPS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) NPS
Silnik NTY Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:K&N FILTERS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K&N FILTERS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
HP-2001
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
HP-2001
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  76
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  129
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
K&N FILTERS
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
33-2042
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
33-2042
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  292
Szerokość [mm]:  152
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Kształt:  Kwadratowy
Wysokość [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
K&N FILTERS
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
E-1065
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
E-1065
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  244
Szerokość [mm]:  213
Wysokość [mm]:  71
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Kształt:  Okrągły
Do 100 dni na zwrot
324,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze