Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LUCAS do Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09)

Silnik GATES Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) BGA
Silnik DENCKERMANN Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) DENCKERMANN
Silnik ELRING Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) ELRING
Silnik EUROREPAR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) FEBEST
Silnik FLENNOR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) HART
Silnik INA Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) INA
Silnik K&N FILTERS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) K&N FILTERS
Silnik KING Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) KING
Silnik KLOKKERHOLM Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) KLOKKERHOLM
Silnik LUCAS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) LUCAS
Silnik MAPCO Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) MAPCO
Silnik MAXGEAR Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) MAXGEAR
Silnik NPS Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) NPS
Silnik NTY Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet ASTRO Autobus 4.3 Luxury Autobus 162KM, 119kW, benzyna (1986.10 - 1994.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:LUCAS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10AV0863L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
10AV0863L
Długość [mm]:  863
Szerokość [mm]:  10
Ciężar [kg]:  0,080
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5PK1100L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
5PK1100L
Długość [mm]:  1100
Ilość żeber:  5
Szerokość [mm]:  17,8
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PK1890L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
6PK1890L
Długość [mm]:  21,36
Ilość żeber:  6
Szerokość [mm]:  21,36
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze