Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BLUE PRINT do Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12)

Silnik ELRING Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) FA1
Silnik AUTLOG Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) AUTLOG
Silnik GATES Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) GATES
Silnik VAICO Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) BOSCH
Silnik CASTROL Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) ERA
Silnik EUROL Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) EUROREPAR
Silnik HART Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) HART
Silnik MASTER-SPORT Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) MOBILETRON
Silnik NTY Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet AVALANCHE 5.3 pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2007.01 - 2013.12) VALVOLINE
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
4.5 (22)
Kod produktu:
ADA102234
dostępny
4.5 (22)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADA102234
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  313
Szerokość [mm]:  247,5
Wysokość [mm]:  61,5
Ciężar [kg]:  0,400
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze