Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12)

Silnik ELRING Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) FA1
Silnik KAMOKA Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) KNECHT
Silnik AUTLOG Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) AUTLOG
Silnik GATES Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) GATES
Silnik MOTUL Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) MOTUL
Silnik VAICO Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) BLUE PRINT
Silnik BTA Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) BTA
Silnik CASTROL Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) COMLINE
Silnik CONTITECH Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) CONTITECH
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) ERA
Silnik EUROL Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) FEBEST
Silnik HART Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) HUTCHINSON
Silnik LIQUI MOLY Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE ORIGINAL Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) MOBILETRON
Silnik NTY Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) RAVENOL
Silnik RUVILLE Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) RUVILLE
Silnik TRISCAN Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet AVALANCHE 5.3 AWD pick-up 320KM, 235kW, benzyna (2006.05 - 2013.12) VEMO
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
5.0 (23)
Kod produktu:
LX 1467
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (23)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 1467
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  296
Szerokość [mm]:  235
Wysokość [mm]:  47,8
Długożć opakowania [cm]:  24,0
Wysokość opakowania [cm]:  30,50
Ciężar netto [g]:  380,0
Ciężar netto [g]:  399,0
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze