Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09)

Silnik AUTOMEGA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) AUTOMEGA
Silnik KAMOKA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) KAMOKA
Silnik GATES Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) GATES
Silnik BOSCH Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) BOSCH
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) MEAT & DORIA
Silnik OEM Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) OEM
Silnik AJUSA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) AJUSA
Silnik AUTLOG Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) AUTLOG
Silnik BTA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) CAFFARO
Silnik CONTITECH Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) CONTITECH
Silnik ELRING Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) ELRING
Silnik EUROREPAR Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) FEBEST
Silnik FLENNOR Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) FLENNOR
Silnik FRAM Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) FRAM
Silnik HART Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) HART
Silnik HOFFER Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) HOFFER
Silnik IJS GROUP Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) IJS GROUP
Silnik INA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) INA
Silnik IPD Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) IPD
Silnik K&N FILTERS Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) K&N FILTERS
Silnik KING Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) KING
Silnik KNECHT Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE ORIGINAL Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) NIPPARTS
Silnik NTY Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) OPTIMAL
Silnik RUVILLE Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) RUVILLE
Silnik SAKURA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) SAKURA
Silnik SIDAT Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) TRISCAN
Silnik VAICO Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) VAICO
Silnik VALEO Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) VALEO
Silnik VEMO Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) VEMO
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
F 00H L00 311
dostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 00H L00 311
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  1
Długość całkowita [mm]:  422
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  100000
Do 100 dni na zwrot
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 986 501
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 986 501
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  80000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 005 726
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 005 726
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
230,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze