Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12)

Silnik ELRING Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) FA1
Silnik GATES Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) GATES
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) VAICO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) WIX FILTERS
Silnik AIRTEX Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) AIRTEX
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CLEAN FILTER Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) CLEAN FILTER
Silnik CORTECO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) CORTECO
Silnik DELPHI Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) ENERGY
Silnik ERA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) ERA
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) HART
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) HOFFER
Silnik IPSA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) IPSA
Silnik JP GROUP Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KING Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) KING
Silnik KNECHT Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) KNECHT
Silnik LUCAS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MEAT & DORIA
Silnik MULLER FILTER Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) NIPPARTS
Silnik NPS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) SKV GERMANY
Silnik TRICLO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TURBORAIL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) TURBORAIL
Producent:FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
257.862.001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.862.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,75
Długość [mm]:  18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
244.851.100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Grubość [mm]:  2,5
Kształt:  Pierscień O
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
244.851.010
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.010
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Grubość [mm]:  2,5
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze