Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12)

Silnik ELRING Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) ELRING
Silnik BOSCH Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) BOSCH
Silnik FA1 Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) FA1
Silnik ERA Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) ERA
Silnik GATES Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) GATES
Silnik MAXGEAR Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) MAXGEAR
Silnik VAICO Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) AJUSA
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) FEBEST
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) KAVO PARTS
Silnik NTY Chevrolet UPLANDER 3.9 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 243KM, 179kW, benzyna (2004.08 - 2009.12) NTY
Producent:FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.862.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.862.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,75
Długość [mm]:  18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.851.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Grubość [mm]:  2,5
Kształt:  Pierscień O
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.851.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.010
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Grubość [mm]:  2,5
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze