Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MEYLE do Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie)

Silnik FACET Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) FACET
Silnik BORG & BECK Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik EPS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) EPS
Silnik FRAM Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) FRAM
Silnik HC-CARGO Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MEYLE Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) NRF
Silnik OYODO Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) OYODO
Silnik PURFLUX Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik TOPRAN Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) TOPRAN
Silnik WALKER PRODUCTS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (1)
Kod produktu:
32-14 821 0000
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
32-14 821 0000
Jednostka:
szt
Napięcie robocze [V]:  12
Rodzaj czujnika:  Czujnik NTC
Wymiar gwintu:  3/8x19 BSP
Rozmiar klucza:  19
Ilość biegunów:  2
Rodzaj gwintu:  Z gwintem stożkowym
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze