Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05)

Silnik METALCAUCHO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) METALCAUCHO
Silnik CHAMPION Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) CHAMPION
Silnik CORTECO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) CORTECO
Silnik GATES Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) GATES
Silnik FILTRON Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) FILTRON
Silnik HART Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) HART
Silnik AJUSA Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) AJUSA
Silnik BOSCH Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) BOSCH
Silnik FRAM Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) FRAM
Silnik KAMOKA Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) KAMOKA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) BREDA LORETT
Silnik CAFFARO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) CONTITECH
Silnik COOPERS FIAAM Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) DELPHI
Silnik DT Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) DT
Silnik ELRING Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) ELRING
Silnik ERA Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) FAE
Silnik FAST Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) FRIGAIR
Silnik GLASER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) GOETZE ENGINE
Silnik HC-CARGO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) INA
Silnik IPARTS Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) IPARTS
Silnik IPD Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) IPD
Silnik IPSA Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) K&N FILTERS
Silnik KAWE Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) KAWE
Silnik KNECHT Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) METELLI
Silnik METZGER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) NPS
Silnik OEM Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) SEIM
Silnik SKF Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) SKF
Silnik SNR Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) SOFIMA
Silnik SWAG Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) SWAG
Silnik TRICLO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) TRISCAN
Silnik UFI Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) UFI
Silnik VAICO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) VAICO
Silnik VALEO Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2000 Kombi 102KM, 75kW, benzyna (1975.09 - 1979.05) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100118S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100118S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M 20 x 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Długożć opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  9,3
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100115R
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100115R
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  220
Średnica wewnętrzna [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  128
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kratką ochronną
Długożć opakowania [cm]:  16,1
Szerokość opakowania [cm]:  16,1
Wysokość opakowania [cm]:  23,5
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
F118/606
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
F118/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  90,0
Wymiar gwintu:  M20x1.5
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
W115/606
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
W115/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  215
Średnica wewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  127
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  13,4
Szerokość opakowania [cm]:  13,8
Wysokość opakowania [cm]:  22,8
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze