Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02)

Silnik METALCAUCHO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) METALCAUCHO
Silnik CORTECO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CORTECO
Silnik GATES Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) GATES
Silnik HART Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HART
Silnik AJUSA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) AJUSA
Silnik ELRING Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ELRING
Silnik FRAM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FRAM
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BOSCH Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) DENCKERMANN
Silnik DT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) DT
Silnik ELWIS ROYAL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FAE
Silnik FILTRON Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FLENNOR
Silnik FRECCIA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) FRIGAIR
Silnik GLYCO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) GOETZE
Silnik HC-CARGO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) INA
Silnik INTERVALVES Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) INTERVALVES
Silnik IPSA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KAWE
Silnik KING Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KING
Silnik KNECHT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) METELLI
Silnik METZGER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SEIM
Silnik SKF Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SKF
Silnik SNR Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) UFI
Silnik VALEO Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2200 D Kombi 67KM, 49kW, olej napędowy (1976.08 - 1979.02) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1)
Kod produktu:
PH4558
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
PH4558
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Wysokość [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze