Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METALCAUCHO do Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12)

Silnik EUROREPAR Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik PURFLUX Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) PURFLUX
Silnik METALCAUCHO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) METALCAUCHO
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CORTECO
Silnik FILTRON Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FILTRON
Silnik BOSCH Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) BOSCH
Silnik GATES Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) GATES
Silnik HART Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HART
Silnik AJUSA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) AJUSA
Silnik COMLINE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) COMLINE
Silnik INA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) INA
Silnik NRF Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) NRF
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) AUTLOG
Silnik BGA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) BGA
Silnik BREDA LORETT Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) COFLE
Silnik CONTINENTAL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ELRING
Silnik EUROL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) EUROL
Silnik FA1 Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FA1
Silnik FAE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FLENNOR
Silnik GLASER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) GLASER
Silnik GLYCO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) GOETZE
Silnik GRAF Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) GRAF
Silnik HC-CARGO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) IPD
Silnik IPSA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) KAWE
Silnik KING Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) KING
Silnik KNECHT Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) KWP
Silnik LIQUI MOLY Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) METELLI
Silnik METZGER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) PAYEN
Silnik PURRO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) RUVILLE
Silnik SASIC Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SASIC
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SEIM
Silnik SIDAT Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SIDAT
Silnik SKF Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SKF
Silnik SNR Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SOFIMA
Silnik SWAG Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SWAG
Silnik TEDGUM Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TEDGUM
Silnik TRICLO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) UFI
Silnik VAICO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VAICO
Silnik VALEO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VALEO
Silnik VALVOLINE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VALVOLINE
Silnik VEYANCE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:METALCAUCHO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
00667
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
00667
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,028
Wymiar gwintu:  16x150
Masa [g]:  28
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49888
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
49888
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  24
Średnica zewnętrzna [mm]:  57
Masa [g]:  300
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
80893
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
80893
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1020/1100
Ciężar [kg]:  0,102
Masa [g]:  104
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14468
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
14468
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  35,5
Ilość montowana w aucie:  1
Średnica zewnętrzna [mm]:  67,6
Do 100 dni na zwrot
215,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze