Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07)

Silnik EUROREPAR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) EUROREPAR
Silnik CORTECO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CORTECO
Silnik ERA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ERA
Silnik INA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) INA
Silnik MEAT & DORIA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) PIERBURG
Silnik AIRTEX Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AIRTEX
Silnik AJUSA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AUTLOG
Silnik BGA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BGA
Silnik BOSCH Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik DAYCO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DENCKERMANN
Silnik EFI AUTOMOTIVE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ENERGY
Silnik ESEN SKV Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FAST
Silnik FILTRON Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FLENNOR
Silnik GATES Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GATES
Silnik GLASER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GOETZE ENGINE
Silnik HART Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HART
Silnik HC-CARGO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) IPD
Silnik JP GROUP Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) JP GROUP
Silnik KAMOKA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KAWE
Silnik KNECHT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MISFAT
Silnik NPS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) NPS
Silnik OEM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PZL FILTERS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SEIM
Silnik SIDAT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SIDAT
Silnik SKF Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SKF
Silnik SNR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SNR
Silnik SOFIMA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) UFI
Silnik VALEO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VALEO
Silnik VEMA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEMA
Silnik VEMO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 760
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 760
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  635
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 677
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 677
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  613
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 949 002
niedostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 002
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  93
Długość [mm]:  886
Szerokość [mm]:  19
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 145
niedostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 145
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  80
Wysokość [mm]:  94
Gwintowana złączka:  M 18 x 1,5
Ciśnienie otwarcia zaworu zwrotnego [bar]:  0,12
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 949 006
niedostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 006
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  105
Długość [mm]:  1001
Szerokość [mm]:  19
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze