Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DELPHI do Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07)

Silnik EUROREPAR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) EUROREPAR
Silnik CORTECO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CORTECO
Silnik ERA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ERA
Silnik INA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) INA
Silnik MEAT & DORIA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) PIERBURG
Silnik AIRTEX Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AIRTEX
Silnik AJUSA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BOSCH Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CLEAN FILTER
Silnik CONTITECH Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CONTITECH
Silnik DAYCO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DENCKERMANN
Silnik EFI AUTOMOTIVE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ENERGY
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FAST
Silnik FILTRON Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FLENNOR
Silnik GATES Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GATES
Silnik GLASER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GOETZE ENGINE
Silnik HART Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HART
Silnik HC-CARGO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) IPD
Silnik JP GROUP Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) JP GROUP
Silnik KAMOKA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KAWE
Silnik KNECHT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MISFAT
Silnik NPS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) NPS
Silnik OEM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SKF
Silnik SKV GERMANY Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SKV GERMANY
Silnik SNR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SNR
Silnik SOFIMA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) UFI
Silnik VALEO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VALEO
Silnik VEMA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEMA
Silnik VEMO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
FE0469-12B1
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
FE0469-12B1
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika ciśnienia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Długość [mm]:  134
Wysokość [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
VB100615
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
VB100615
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  615
Do 100 dni na zwrot
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
VB100635
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
VB100635
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  635
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze