Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11)

Silnik CORTECO Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) CORTECO
Silnik KAMOKA Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) KAMOKA
Silnik PURFLUX Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) BGA
Silnik CHAMPION Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) ELRING
Silnik GLYCO Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) GLYCO
Silnik KNECHT Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) KNECHT
Silnik LUCAS Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) LUCAS
Silnik MISFAT Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) MISFAT
Silnik OEM Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) OEM
Silnik TRISCAN Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) TRISCAN
Silnik UFI Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) UFI
Silnik VALEO Citroën ID Break 21 F Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1966.04 - 1972.11) VALEO
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
096.091
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
096.091
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  48
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze