Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DYS do Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12)

Silnik BOSCH Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) BOSCH
Silnik ELRING Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) FEBI BILSTEIN
Silnik NTY Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) NTY
Silnik SWAG Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) SWAG
Silnik FA1 Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) FA1
Silnik MAXGEAR Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) MAXGEAR
Silnik AUTLOG Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) AUTLOG
Silnik ERA Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) ERA
Silnik REINZ Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) REINZ
Silnik SKF Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) SKF
Silnik AJUSA Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) BLUE PRINT
Silnik DYS Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) DYS
Silnik EUROREPAR Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) FEBEST
Silnik GATES Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) GATES
Silnik GLASER Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) GLASER
Silnik HART Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) HART
Silnik HOFFER Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) HOFFER
Silnik JP GROUP Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) JP GROUP
Silnik KING Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) KING
Silnik MEAT & DORIA Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) METZGER
Silnik MOBILETRON Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) MOBILETRON
Silnik NPS Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) NPS
Silnik OEM Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) OEM
Silnik PAYEN Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) SKV GERMANY
Silnik TRISCAN Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) TRISCAN
Silnik VEMO Dodge DURANGO (DN) 4.7 4WD SUV 238KM, 175kW, benzyna (1997.09 - 2003.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0)
Kod produktu:
71-03746
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
71-03746
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  1,365061
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze