Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NTY do Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12)

Silnik ELRING Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) ELRING
Silnik KAMOKA Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) KAMOKA
Silnik CONTITECH Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) CONTITECH
Silnik REINZ Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) REINZ
Silnik FA1 Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) FA1
Silnik AJUSA Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) AMC FILTER
Silnik FEBEST Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) FEBEST
Silnik KAVO PARTS Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) KAVO PARTS
Silnik MAHLE ORIGINAL Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik NTY Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) NTY
Silnik BLUE PRINT Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) BOSCH
Silnik BTA Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) BTA
Silnik CASTROL Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) CASTROL
Silnik DAYCO Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) DAYCO
Silnik ERA Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) ERA
Silnik EUROL Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) GATES
Silnik GLASER Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) GLASER
Silnik HART Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) HART
Silnik IPARTS Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) IPARTS
Silnik KING Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) KING
Silnik KNECHT Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) KNECHT
Silnik MAXGEAR Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) NPS
Silnik OEM Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) OEM
Silnik OPTIBELT Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) RAVENOL
Silnik SWAG Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) SWAG
Silnik TRISCAN Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) TRISCAN
Silnik VAICO Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge DURANGO (HB) 3.7 SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) VALVOLINE
Producent:NTY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
ESL-CH-001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ESL-CH-001
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  95
Tryb pracy:  Elektryczny
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Lokalizacja w aucie:  Przed katalizatorem
Numer seryjny:  ESL-CH-001
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
BMO-CH-008
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
BMO-CH-008
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  BMO-CH-008
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
RKP-CH-020
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
RKP-CH-020
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  RKP-CH-020
Do 100 dni na zwrot
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze