Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12)

Silnik BLUE PRINT Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BLUE PRINT
Silnik ELRING Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ELRING
Silnik FA1 Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FA1
Silnik NTY Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) NTY
Silnik MOTUL Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MOTUL
Silnik AJUSA Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AJUSA
Silnik CASTROL Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DENCKERMANN
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) EUROL
Silnik FEBEST Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) GATES
Silnik HOFFER Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HOFFER
Silnik IPSA Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) IPSA
Silnik KING Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) KING
Silnik LIQUI MOLY Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) LIQUI MOLY
Silnik MEAT & DORIA Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MOBILETRON
Silnik NPS Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) RAVENOL
Silnik SIDAT Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) SIDAT
Silnik VAICO Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Dodge RAM 1500 Extended Crew Cab Pickup 5.7 pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VEMO
Producent:HOFFER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
74721000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
74721000
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Kolor:  Czarny
Specyfikacje asortymentowa:  Wciskany
Dla numeru OE:  56028364AA
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
74721015
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
74721015
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Kanciasty
Kolor:  Czarny
Specyfikacje asortymentowa:  Wciskany
Dla numeru OE:  4606487AB
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze