Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AMC FILTER do Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12)

Silnik MOTUL Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MOTUL
Silnik CASTROL Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) CASTROL
Silnik BOSCH Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) BOSCH
Silnik LIQUI MOLY Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) LIQUI MOLY
Silnik BLUE PRINT Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) BLUE PRINT
Silnik ELRING Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) ELRING
Silnik FA1 Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) FA1
Silnik MAXGEAR Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MAXGEAR
Silnik NTY Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NTY
Silnik RAVENOL Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) RAVENOL
Silnik VIKA Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VIKA
Silnik AJUSA Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) AMC FILTER
Silnik BREMI Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) BREMI
Silnik DENCKERMANN Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) DENCKERMANN
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) EUROL
Silnik FEBEST Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) GATES
Silnik HOFFER Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) HOFFER
Silnik IPSA Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) IPSA
Silnik JPN Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) KING
Silnik MAGNETI MARELLI Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MOBILETRON
Silnik NE Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NE
Silnik NPS Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) SIDAT
Silnik SWAG Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) SWAG
Silnik VAICO Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VEMO
Silnik WAHLER Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) WAHLER
Producent:AMC FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AMC FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NO-2228
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC FILTER
Kod:
NO-2228
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  96,0
Wysokość [mm]:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  93,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze