Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NTY do Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12)

Silnik ELRING Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) ELRING
Silnik AJUSA Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) AJUSA
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) ESEN SKV
Silnik FA1 Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) FA1
Silnik FEBEST Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) FEBEST
Silnik INA Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) INA
Silnik IPD Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) IPD
Silnik IPSA Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) IPSA
Silnik KING Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) KING
Silnik NPS Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) NPS
Silnik NTY Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) NTY
Silnik PAYEN Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) PAYEN
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik VAICO Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) VAICO
Silnik VEMO Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup 6.7 D pick-up 354KM, 260kW, olej napędowy (2006.09 - 2008.12) VEMO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZPS-CH-001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ZPS-CH-001
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  1300
Numer seryjny:  ZPS-CH-001
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze