Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09)

Silnik BOSCH Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) BOSCH
Silnik NTY Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) NTY
Silnik AJUSA Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) BLUE PRINT
Silnik DYS Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) DYS
Silnik ELRING Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) ELRING
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) ESEN SKV
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) GATES
Silnik HOFFER Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) HOFFER
Silnik IPSA Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) IPSA
Silnik KING Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) KING
Silnik MAXGEAR Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) MEAT & DORIA
Silnik NPS Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) NPS
Silnik PAYEN Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) PAYEN
Silnik SIDAT Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) SIDAT
Silnik SWAG Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) SWAG
Silnik TRISCAN Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) TRISCAN
Silnik VEMO Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.9 pick-up 250KM, 184kW, benzyna (1993.01 - 2001.09) VEMO
Producent:HOFFER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7513147
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7513147
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Liczba otworów do mocowania:  2
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Dla numeru OE:  5017479AA
Do 100 dni na zwrot
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
74721007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
74721007
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Kolor wtyczki:  Czarny
Wymiar gwintu:  3/8" x 18NPTF
Rozmiar klucza:  19
Dla numeru OE:  33004281
Dla numeru OE:  5226374
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
75171170
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
75171170
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Kolor:  Czarny
Długość kabli:  390
Liczba otworów do mocowania:  2
Głębokosć zabudowy [mm]:  97
Dla numeru OE:  56027272
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
74721016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
74721016
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Kolor wtyczki:  Czarny
Wymiar gwintu:  1/4"x18NPTF
Rozmiar klucza:  19
Dla numeru OE:  56027872
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze