Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12)

Silnik BLUE PRINT Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) BLUE PRINT
Silnik ELRING Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) ELRING
Silnik KAMOKA Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) KAMOKA
Silnik BOSCH Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) BOSCH
Silnik FA1 Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) FA1
Silnik K&N FILTERS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) K&N FILTERS
Silnik NTY Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) NTY
Silnik MAXGEAR Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MOTUL
Silnik AJUSA Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) AMC FILTER
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BREMI Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) BREMI
Silnik CASTROL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) CONTINENTAL/VDO
Silnik DENCKERMANN Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) DENCKERMANN
Silnik DJ PARTS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) DJ PARTS
Silnik DYS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) DYS
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) EUROL
Silnik FEBEST Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) GATES
Silnik HART Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) HART
Silnik HOFFER Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) HOFFER
Silnik IPSA Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) IPSA
Silnik JPN Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) KING
Silnik LIQUI MOLY Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MOBILETRON
Silnik NE Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) NE
Silnik NPS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) RAVENOL
Silnik SIDAT Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) SIDAT
Silnik SWAG Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) SWAG
Silnik VAICO Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) VEMO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 219
dostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 219
Jednostka:
szt
Ciśnienie otwarcia zaworu zwrotnego [bar]:  1
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  85,1
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Średnica 1 [mm]:  62,5
Ilość:  1
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze