Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10)

Silnik ELRING Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) ELRING
Silnik BOSCH Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) BOSCH
Silnik FA1 Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) FA1
Silnik VAICO Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) VAICO
Silnik AJUSA Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) AJUSA
Silnik NTY Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) NTY
Silnik CONTITECH Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) CONTITECH
Silnik BREMI Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) BREMI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) DYS
Silnik ERA Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) ERA
Silnik EUROREPAR Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) EUROREPAR
Silnik FAST Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) FAST
Silnik FEBEST Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) GATES
Silnik GLASER Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) GLASER
Silnik HART Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) HART
Silnik HOFFER Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) HOFFER
Silnik INA Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) INA
Silnik IPD Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) IPD
Silnik IPSA Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) IPSA
Silnik KAMOKA Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) METZGER
Silnik MOBILETRON Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) MOBILETRON
Silnik NPS Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) NPS
Silnik PAYEN Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) PAYEN
Silnik QFIX Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) REINZ
Silnik SIDAT Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) SKV GERMANY
Silnik SWAG Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) SWAG
Silnik TRISCAN Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) TRISCAN
Silnik VEMO Dodge STRATUS II 2.7 VVT sedan 201KM, 148kW, benzyna (2000.10 - 2006.10) VEMO
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
368 937
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
368 937
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1400
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 274
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 274
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  985
Szerokość [mm]:  14,2
Ilość żeber:  4
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze