Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie)

Silnik FILTRON Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) KNECHT
Silnik HART Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HART
Silnik NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) NTY
Silnik SKV GERMANY Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik BLUE PRINT Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CONTITECH Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) CONTITECH
Silnik INA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) IPARTS
Silnik PURFLUX Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik SOFIMA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik UFI Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) UFI
Silnik AMC Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AMC
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) CORTECO
Silnik GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Silnik JAPKO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) JAPKO
Silnik MAHLE ORIGINAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PIERBURG Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik SKF Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SKF
Silnik VAICO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) VAICO
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ASHIKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik ASSO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ASSO
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DENCKERMANN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FA1
Silnik FAE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBEST Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GOETZE
Silnik HENGST FILTER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HOFFER
Silnik IJS GROUP Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JPN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KLOKKERHOLM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KOLBENSCHMIDT Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KS TOOLS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) KS TOOLS
Silnik LIQUI MOLY Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METELLI Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) NRF
Silnik NÜRAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) PAYEN
Silnik PURRO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik REINZ Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) REINZ
Silnik RUVILLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SIDAT Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SWAG Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (26)
Kod produktu:
4PK1102 ELAST
dostępny
4.8 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
4PK1102 ELAST
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,081
Ilość żeber:  4
Długość [mm]:  1102
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  UNI TOOL ELAST
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (26)
Kod produktu:
6PK1165
dostępny
4.8 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
6PK1165
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,123
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1165
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze