Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FILTRON
Silnik KAMOKA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KAMOKA
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FA1
Silnik ELRING Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ELRING
Silnik BOSCH Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BOSCH
Silnik CORTECO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CORTECO
Silnik GATES Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GATES
Silnik KNECHT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAXGEAR
Silnik HART Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HART
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MANN-FILTER
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIMAL
Silnik VEMO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VEMO
Silnik AJUSA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BGA
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BUGATTI
Silnik CHAMPION Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FLENNOR
Silnik GLASER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GOETZE
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IJS GROUP
Silnik INA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) INA
Silnik IPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IPARTS
Silnik IPD Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IPD
Silnik JP GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) K&N FILTERS
Silnik KING Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAHLE
Silnik MAPCO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METELLI
Silnik METZGER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) NPS
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIMA
Silnik PAYEN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PURRO
Silnik PZL FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SCT - MANNOL
Silnik SKF Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SKF
Silnik SOFIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) UFI
Silnik VAICO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VAICO
Silnik VALEO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VALEO
Silnik VEYANCE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) WIX FILTERS
Producent:ELRING

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
786.500
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
786.500
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Nylon
Alternatywny zestaw naprawczy:  017.736
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.550
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.540
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6,00 zł
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
586.730
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
586.730
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  36,51
Średnica zewnętrzna [mm]:  52,5
Wysokość [mm]:  8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tuleją montażową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
763.713
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
763.713
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  79,33
Średnica zewnętrzna [mm]:  95,25
Wysokość [mm]:  11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AW/BS
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
550.680
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
550.680
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  79,33
Średnica zewnętrzna [mm]:  95,28
Wysokość [mm]:  11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tuleją montażową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
019.985
niedostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
019.985
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,0
Średnica [mm]:  83,5
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 894,00 zł
511,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze