Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08)

Silnik FILTRON Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FILTRON
Silnik KAMOKA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KAMOKA
Silnik MASTER-SPORT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MASTER-SPORT
Silnik CONTITECH Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CONTITECH
Silnik FA1 Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FA1
Silnik ELRING Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ELRING
Silnik BOSCH Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BOSCH
Silnik CORTECO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CORTECO
Silnik GATES Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GATES
Silnik KNECHT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAXGEAR
Silnik HART Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HART
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MANN-FILTER
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIMAL
Silnik VEMO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VEMO
Silnik AJUSA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BUGATTI
Silnik CHAMPION Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) DENCKERMANN
Silnik DT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) DT
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ELWIS ROYAL
Silnik ET ENGINETEAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FLENNOR
Silnik FRAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FRAM
Silnik GLASER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GOETZE
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IJS GROUP
Silnik INA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) INA
Silnik IPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IPARTS
Silnik IPD Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IPD
Silnik JP GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) K&N FILTERS
Silnik KING Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METELLI
Silnik METZGER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) NPS
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIMA
Silnik PAYEN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SCT - MANNOL
Silnik SKF Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SKF
Silnik SKV GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) UFI
Silnik VAICO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VAICO
Silnik VALEO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VALEO
Silnik VEYANCE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) WIX FILTERS
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
0-N839
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
0-N839
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  26
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Wysokość [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
OP-FOF40119
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
OP-FOF40119
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  79
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica zewnętrzna [mm]:  77,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze