Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12)

Silnik CONTITECH Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CONTITECH
Silnik ELRING Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ELRING
Silnik FA1 Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) FA1
Silnik CORTECO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CORTECO
Silnik PURFLUX Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) PURFLUX
Silnik BOSCH Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BOSCH
Silnik FILTRON Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) FILTRON
Silnik KNECHT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik REINZ Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) REINZ
Silnik VAICO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VAICO
Silnik VALEO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VALEO
Silnik CHAMPION Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CHAMPION
Silnik FEBI BILSTEIN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) GATES
Silnik IPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) IPARTS
Silnik JP GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) OPTIMAL
Silnik SWAG Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) SWAG
Silnik ACKOJA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ACKOJA
Silnik AE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AE
Silnik AJUSA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BREDA LORETT
Silnik BTA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BTA
Silnik BUGATTI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BUGATTI
Silnik CLEAN FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) DRIVE +
Silnik DT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) DT
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) FLENNOR
Silnik FRAM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) FRAM
Silnik GLASER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) GLASER
Silnik GLYCO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) GOETZE
Silnik HART Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HART
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HEPU
Silnik HOFFER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) IJS GROUP
Silnik INA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) INA
Silnik IPD Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) IPD
Silnik IPSA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) IPSA
Silnik JPN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) JPN
Silnik KING Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) METELLI
Silnik METZGER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MISFAT
Silnik NPS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) NPS
Silnik NÜRAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) NÜRAL
Silnik OEM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) OEM
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) PAYEN
Silnik PURRO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) SCT - MANNOL
Silnik SKF Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) SKF
Silnik SKV GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) UFI
Silnik VEMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VEMA
Silnik VEMO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VEMO
Silnik VEYANCE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) WIX FILTERS
Producent:VAICO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-0810
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0810
Jednostka:
szt
Materiał:  Poliamid 6.6
Grubość [mm]:  2
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Ciężar [kg]:  0,0001
Lokalizacja w aucie:  Miska olejowa
Wysokość opakowania [cm]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-0438
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0438
Jednostka:
szt
Powierzchnia:  Naoliwione
Ilość montowana w aucie:  1
Długość [mm]:  16,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  13
Długość gwintu [mm]:  16
Skok gwintu [mm]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,035
Szerokość opakowania [cm]:  2,1
Wysokość opakowania [cm]:  1,65
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-0144
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0144
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica [mm]:  93
Wysokość [mm]:  95
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciężar [kg]:  0,3881
Szerokość opakowania [cm]:  10,7
Wysokość opakowania [cm]:  12
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-0102
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0102
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Wysokość [mm]:  95
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,9
Ciężar [kg]:  0,457
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  10,5
Głębokość opakowania [cm]:  10
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V95-0088
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V95-0088
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze