Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12)

Silnik FILTRON Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FILTRON
Silnik ELRING Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ELRING
Silnik FA1 Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FA1
Silnik BOSCH Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BOSCH
Silnik CORTECO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CORTECO
Silnik ERA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ERA
Silnik KNECHT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) KNECHT
Silnik MAHLE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MAHLE
Silnik VAICO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VAICO
Silnik VALEO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VALEO
Silnik VICTOR REINZ Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VICTOR REINZ
Silnik CHAMPION Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CHAMPION
Silnik FEBI BILSTEIN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) GATES
Silnik IPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) IPARTS
Silnik JP GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) JP GROUP
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MEAT & DORIA
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PIERBURG
Silnik SWAG Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SWAG
Silnik VEMO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VEMO
Silnik ACKOJA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ACKOJA
Silnik AE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AE
Silnik AJUSA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AUTOMEGA
Silnik BGA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BGA
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BREDA LORETT
Silnik BTA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BTA
Silnik BUGATTI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BUGATTI
Silnik BUGIAD Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BUGIAD
Silnik CLEAN FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ENERGY
Silnik ESEN SKV Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FLENNOR
Silnik GLASER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) GLASER
Silnik GLYCO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) GLYCO
Silnik GOETZE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) GOETZE
Silnik HART Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HART
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) IJS GROUP
Silnik INA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) INA
Silnik IPD Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) IPD
Silnik IPSA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) IPSA
Silnik JPN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) JPN
Silnik K&N FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) K&N FILTERS
Silnik KING Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) METELLI
Silnik METZGER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MISFAT
Silnik NPS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) NPS
Silnik OEM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OEM
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PURFLUX
Silnik PURRO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SIDAT
Silnik SKF Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SKF
Silnik SOFIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) UFI
Silnik VEMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VEMA
Silnik VEYANCE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) WIX FILTERS
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
241.250.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
241.250.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Nylon
Do 100 dni na zwrot
1,00 zł
-91%
0,09 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
427.410.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
427.410.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  16
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  241.250.100
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  891.760.100
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
427.410.021
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
427.410.021
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
241.250.010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
241.250.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Nylon
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
-97%
0,29 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze