Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12)

Silnik FILTRON Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FILTRON
Silnik ELRING Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ELRING
Silnik FA1 Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FA1
Silnik PZL SĘDZISZÓW Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PZL SĘDZISZÓW
Silnik BOSCH Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BOSCH
Silnik CORTECO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CORTECO
Silnik ERA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ERA
Silnik KNECHT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik REINZ Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) REINZ
Silnik VAICO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VAICO
Silnik VALEO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VALEO
Silnik CHAMPION Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CHAMPION
Silnik FEBI BILSTEIN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) GATES
Silnik IPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) IPARTS
Silnik JP GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) JP GROUP
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MEAT & DORIA
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PIERBURG
Silnik SWAG Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SWAG
Silnik VEMO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VEMO
Silnik ACKOJA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ACKOJA
Silnik AE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AE
Silnik AJUSA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ALCO FILTER
Silnik ARCO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ARCO
Silnik AUTOMEGA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BREDA LORETT
Silnik BTA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BTA
Silnik BUGATTI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BUGATTI
Silnik BUGIAD Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BUGIAD
Silnik CLEAN FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DRIVE +
Silnik DT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DT
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ENERGY
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FLENNOR
Silnik FRAM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FRAM
Silnik GLASER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) GLASER
Silnik GLYCO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) GLYCO
Silnik GOETZE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) GOETZE
Silnik HART Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HART
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) IJS GROUP
Silnik INA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) INA
Silnik IPD Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) IPD
Silnik IPSA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) IPSA
Silnik JPN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) JPN
Silnik K&N FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) K&N FILTERS
Silnik KING Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) METELLI
Silnik METZGER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) MISFAT
Silnik NPS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) NPS
Silnik OEM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OEM
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PURFLUX
Silnik PURRO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SKF
Silnik SKV GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) UFI
Silnik VEMA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VEMA
Silnik VEYANCE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 236
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 236
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96,0
Ciężar netto [g]:  397,0
Średnica [mm]:  93,3
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 23
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 23
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96
Średnica [mm]:  93,2
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  72,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  449,0
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 23 OF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 23 OF
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Średnica [mm]:  93,2
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Ciężar netto [g]:  451,0
Wysokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 202
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 202
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  58
Średnica zewnętrzna [mm]:  257,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  207
Średnica 4 [mm]:  225,0
Średnica 3 [mm]:  207,0
Ciężar netto [g]:  140
Długożć opakowania [cm]:  26,0
Wysokość opakowania [cm]:  26,00
Szerokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze