Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Silnik MOTUL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DRIVE +
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik FAE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MEAT & DORIA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FEBI BILSTEIN

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
171144
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
171144
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  62
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  3/4" - 16 UNF
Ciężar [kg]:  0,270
Dla numeru OE:  2 207 993
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
178402
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
178402
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  28
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Średnica punktów mocowania [mm]:  17
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]:  0,099
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.4 (7 ocen)
Kod produktu:
109102
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.4 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
109102
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  267
Szerokość [mm]:  204,0
Wysokość [mm]:  41
Ciężar [kg]:  0,240
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
108350
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
108350
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1(obsolete)
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C948-B
Specyfikacja:  Chrysler MS 6395
Specyfikacja:  Jaguar STJLR.03.5004
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-CR1
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C945-A
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Ciężar [kg]:  0,916
Dla numeru OE:  WSS-M2C948-B
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
108351
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
108351
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1(obsolete)
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C948-B
Specyfikacja:  Chrysler MS 6395
Specyfikacja:  Jaguar STJLR.03.5004
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-CR1
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C945-A
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Ciężar [kg]:  3,606
Do 100 dni na zwrot
158,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
108352
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
108352
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1(obsolete)
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C948-B
Specyfikacja:  Chrysler MS 6395
Specyfikacja:  Jaguar STJLR.03.5004
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-CR1
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C945-A
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Ciężar [kg]:  4,485
Dla numeru OE:  WSS-M2C948-B
Do 100 dni na zwrot
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
184945
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
184945
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1179
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  6
Ciężar [kg]:  0,106
Materiał cięgna naprężonego:  Aramid
Rodzaj alternatora:  Dla rozrusznikoalternatora
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
182154
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
182154
Materiał wykładziny ciernej:  Tworzywo sztuczne
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Lokalizacja w aucie:  Góra
Ciężar [kg]:  0,045
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze