Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMA do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Silnik MOTUL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DRIVE +
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik FAE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MEAT & DORIA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VEMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
368
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
368
Wysokość [mm]:  34
Szerokość [mm]:  28,5
Masa [g]:  65
Gwint zewn. 2 [mm]:  M 14X1,5
Ilość otworów:  13
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze