Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Silnik ELRING Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FILTRON
Silnik AJUSA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik CHAMPION Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik FEBEST Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBEST
Silnik PURFLUX Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik GATES Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GATES
Silnik HART Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik DELPHI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DELPHI
Silnik MAGNETI MARELLI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik VAICO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLIC Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BREMI
Silnik COMLINE Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ERA
Silnik FAST Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FRAM
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik INA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik LUCAS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik METZGER Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NTY
Silnik PIERBURG Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALEO
Silnik VEMO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 1063
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 1063
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  89
Średnica [mm]:  75,0
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 7
Ciężar netto [g]:  274,0
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Wysokość opakowania [cm]:  8,80
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 5353
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 5353
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  208
Szerokość [mm]:  155
Wysokość [mm]:  59
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Długożć opakowania [cm]:  18,3
Ciężar netto [g]:  186,0
Wysokość opakowania [cm]:  24,60
Szerokość opakowania [cm]:  6,10
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze