Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COMLINE do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie)

Silnik ELRING Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SKV GERMANY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DELPHI
Silnik HENGST FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik DAYCO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DAYCO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) GATES
Silnik PAYEN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BTA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FRAM
Silnik HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KW
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
EOF338
niedostępny
4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
EOF338
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze