Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SKV GERMANY do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie)

Silnik ELRING Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SKV GERMANY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DELPHI
Silnik HENGST FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik DAYCO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DAYCO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) GATES
Silnik PAYEN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BTA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FRAM
Silnik HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KW
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik OEM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SKV GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKV GERMANY
3.0 (4)
Kod produktu:
09SKV915
dostępny
3.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
09SKV915
Jednostka:
szt
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
332,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze