Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MEYLE do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie)

Silnik BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FILTRON
Silnik HEPU Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HEPU
Silnik FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PURFLUX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik INA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) INA
Silnik CONTITECH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CONTITECH
Silnik KNECHT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik DENCKERMANN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik LUK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) LUK
Silnik MAXGEAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLUE PRINT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DAYCO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DAYCO
Silnik GATES Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GATES
Silnik JP GROUP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik OEM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OEM
Silnik AISIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BUGATTI
Silnik CAFFARO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DOLZ
Silnik DRI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GK
Silnik GRAF Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GRAF
Silnik HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KWP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METELLI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NISSENS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TMI
Silnik TOPRAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
4.9 (9)
Kod produktu:
712 321 0019
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
712 321 0019
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  217
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  70
Długość [mm]:  161
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze