Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERA do Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09)

Silnik ELRING Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) AJUSA
Silnik ACKOJA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) ACKOJA
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik AUTLOG Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) AUTLOG
Silnik PAYEN Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) PAYEN
Silnik AE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) AE
Silnik AKS DASIS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) AKS DASIS
Silnik ARCO Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) ARCO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) CHAMPION
Silnik DELPHI Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) DRI
Silnik ELSTOCK Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) ELSTOCK
Silnik EPS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) EPS
Silnik ERA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) ERA
Silnik EUROREPAR Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) EUROREPAR
Silnik FACET Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) FACET
Silnik FAE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) FAE
Silnik FEBEST Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) FEBEST
Silnik GARRETT Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) GARRETT
Silnik GATES Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) GATES
Silnik GLASER Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) GOETZE
Silnik HART Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) HART
Silnik HELLA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) HELLA
Silnik HEPU Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) HOFFER
Silnik INA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) INA
Silnik IPD Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) IPD
Silnik JP GROUP Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) K&N FILTERS
Silnik KAWE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) KW
Silnik LUCAS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) LUCAS
Silnik MAPCO Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) MAPCO
Silnik MAXGEAR Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) MULLER FILTER
Silnik MUSASHI Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) MUSASHI
Silnik NE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) NE
Silnik NPS Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) NPS
Silnik NRF Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) NRF
Silnik OPTIBELT Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) SIDAT
Silnik SNR Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) SNR
Silnik STONE-JAPAN Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) STONE-JAPAN
Silnik TMI Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) TMI
Silnik TRISCAN Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi pick-up 117KM, 86kW, olej napędowy (2002.04 - 2005.09) VALVOLINE
Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
4.6 (10 ocen)
Kod produktu:
555291
niedostępny
4.6 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555291
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Ciężar [kg]:  0,87
Ilość połączeń:  3
Do 100 dni na zwrot
1537,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze