Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) INA
Silnik MAHLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MAHLE
Silnik PAYEN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JOHNS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) METZGER
Silnik NÜRAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAN WEZEL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 245
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 245
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 100,4
Wymiar gwintu: M 22 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 63
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 071
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 071
Jednostka:
sztuka
Ilość żeber: 6
Długość [mm]: 1352
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 816
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 816
Jednostka:
sztuka
Ilość zębów: 103
Długość [mm]: 981
Szerokość [mm]: 16
Podział zębów: 9,525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 249,00 zł
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze