Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) INA
Silnik MAHLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MAHLE
Silnik PAYEN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JOHNS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) METZGER
Silnik NÜRAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAN WEZEL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.850.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.850.001
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M14x1,5
Długość [mm]: 22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.850.100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.850.100
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 13
Grubość [mm]: 22
Kształt: Pierscień O
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 274,00 zł
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.850.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.850.010
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 13
Grubość [mm]: 22
Kształt: Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.852.005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.852.005
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 13,00
Grubość [mm]: 3,00
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.852.100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.852.100
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 13,00
Grubość [mm]: 3,00
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze