Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTITECH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik FA1 Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) INA
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PAYEN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JOHNS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) METZGER
Silnik NÜRAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAN WEZEL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.850.001
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.850.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.850.100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.850.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  13
Grubość [mm]:  22
Kształt:  Pierscień O
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.850.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.850.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  13
Grubość [mm]:  22
Kształt:  Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.852.005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.852.005
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  13,00
Grubość [mm]:  3,00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.852.100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.852.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  13,00
Grubość [mm]:  3,00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze