Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03)

Silnik BOSCH Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) BOSCH
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) CONTITECH
Silnik ELRING Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) ELRING
Silnik FA1 Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) FA1
Silnik REINZ Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) REINZ
Silnik VAICO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) GATES
Silnik INA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) INA
Silnik SWAG Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) SWAG
Silnik TOPRAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) TOPRAN
Silnik AJUSA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) AJUSA
Silnik ARCO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) ARCO
Silnik CHAMPION Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) CHAMPION
Silnik COMLINE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) COMLINE
Silnik CORTECO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) GLASER
Silnik GLYCO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) GLYCO
Silnik GOETZE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) GOETZE
Silnik HART Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) HART
Silnik HEPU Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) HEPU
Silnik HOFFER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) HOFFER
Silnik IPARTS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) IPARTS
Silnik IPD Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) IPD
Silnik IPSA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) IPSA
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) JP GROUP
Silnik JPN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) JPN
Silnik KING Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) KING
Silnik KNECHT Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) KNECHT
Silnik LUCAS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) MEAT & DORIA
Silnik NPS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) NPS
Silnik OEM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) OEM
Silnik OPTIBELT Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) OPTIBELT
Silnik PAYEN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) PAYEN
Silnik PURRO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) SEIM
Silnik SIDAT Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) SIDAT
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) TRISCAN
Silnik VEMO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 L Autobus 76KM, 56kW, benzyna (1985.10 - 1991.03) VEMO
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
241.250.010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
241.250.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Nylon
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
1,00 zł
-61%
0,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0)
Kod produktu:
241.250.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
241.250.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Nylon
Do 100 dni na zwrot
1,00 zł
-81%
0,19 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze