Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTITECH
Silnik FA1 Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) INA
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik FAST Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik HUTCHINSON Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik JOHNS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) JOHNS
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SACHS
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) UFI
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 1414
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 1414
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  101,0
Średnica [mm]:  75,0
Gwintowana złączka:  M22x1,5
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  10,20
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Ciężar netto [g]:  290,0
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 4403
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 4403
Jednostka:
szt
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  338
Długość całkowita [mm]:  338,0
Szerokość [mm]:  299
Ciężar netto [g]:  337,0
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0)
Kod produktu:
CLC 353 000S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CLC 353 000S
Długość sieci [mm]:  119
Szerokość sieci [mm]:  80
Głębokość sieci [mm]:  70
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez obudowy filtra oleju
Wysokość opakowania [cm]:  12,60
Szerokość opakowania [cm]:  25,20
Ciężar netto [g]:  870
Długożć opakowania [cm]:  9,1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze