Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTITECH
Silnik FA1 Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) INA
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik FAST Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik HUTCHINSON Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik JOHNS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) JOHNS
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SACHS
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) UFI
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:TRISCAN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8641 101011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8641 101011
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Średnica zewnętrzna [mm]:  75,5
Szerokość [mm]:  24,5
Powierzchnia:  Gładki
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8641 104025
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8641 104025
Liczba rowków:  6
Rozstaw od pierwszego rowka [mm]:  19
Dla numeru producenta:  920620
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8855 16119
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8855 16119
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  48
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8855 16118
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8855 16118
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  23,9
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8645 16101
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8645 16101
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9500 1009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
9500 1009
Długość [mm]:  34
Wymiar gwintu:  M14x1,50
Długość gwintu [mm]:  20
Rozmiar klucza:  13
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze