Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FILTRON
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) INA
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DRIVE +
Silnik ET ENGINETEAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MISFAT
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) NÜRAL
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-2035
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-2035
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Wysokość [mm]:  100
Wymiar gwintu:  M 22 X 1.5 - 6H
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,0
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-0202
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
30-0202
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze