Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NTY do Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie)

Silnik AJUSA Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) AJUSA
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik BGA Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BGA
Silnik BREMI Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BREMI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FA1
Silnik FEBEST Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) GATES
Silnik HART Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HART
Silnik HUTCHINSON Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik NISSENS Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) NTY
Silnik OEM Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) OEM
Silnik PIERBURG Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik TRISCAN Ford Usa F-150 3.5 4x4 pick-up 370KM, 272kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TRISCAN
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CCL-FR-032
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
CCL-FR-032
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  CCL-FR-032
Do 100 dni na zwrot
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze