Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ASHIKA do Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie)

Silnik REINZ Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) REINZ
Silnik KNECHT Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik JAPANPARTS Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik BLUE PRINT Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik ASHIKA Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik SWAG Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HENGST FILTER Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik OEM Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) OEM
Silnik MAXGEAR Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik ACKOJA Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ACKOJA
Silnik AJUSA Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) AJUSA
Silnik VAICO Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) VAICO
Silnik MAGNETI MARELLI Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) NIPPARTS
Silnik CHAMPION Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik KAMOKA Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik PURRO Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) PURRO
Silnik SKF Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) SKF
Silnik ERA Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ERA
Silnik FEBEST Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) FEBEST
Silnik HART Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik AMC FILTER Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BTA Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) CORTECO
Silnik DOKUJI Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) DOKUJI
Silnik DYS Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) DYS
Silnik EUROL Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik GATES Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) NPS
Silnik NTY Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) PAYEN
Silnik SOFIMA Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) VIC
Silnik YAMATO Honda CITY V sedan (GM2, GM3) 1.5 i-VTEC (GM2) sedan 120KM, 88kW, benzyna (2009.02 - obecnie) YAMATO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.6 (14 ocen)
Kod produktu:
10-04-410
dostępny
4.6 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
10-04-410
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  86,7
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Średnica zabudowy [mm]:  62,7
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze