Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ACKOJA do Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12)

Silnik BLUE PRINT Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) BLUE PRINT
Silnik ASHIKA Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) ASHIKA
Silnik ELRING Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) ELRING
Silnik FA1 Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) FA1
Silnik JAPANPARTS Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) JAPANPARTS
Silnik AJUSA Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) AJUSA
Silnik SKF Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) SKF
Silnik VALEO Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) VALEO
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) GATES
Silnik FRECCIA Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) FRECCIA
Silnik MOTUL Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) MOTUL
Silnik ACKOJA Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) AMC FILTER
Silnik BGA Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) BGA
Silnik BIRTH Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) BIRTH
Silnik BUGATTI Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) BUGATTI
Silnik CASTROL Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) CASTROL
Silnik DAYCO Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) DAYCO
Silnik DOKUJI Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) DOKUJI
Silnik ELWIS ROYAL Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) FEBEST
Silnik GOETZE Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) GOETZE
Silnik HART Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) HART
Silnik HEPU Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) IJS GROUP
Silnik INA Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) INA
Silnik IPD Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) IPD
Silnik JAPKO Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) JAPKO
Silnik JPN Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) JPN
Silnik KAMOKA Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) KAVO PARTS
Silnik KWP Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) KWP
Silnik LIQUI MOLY Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE ORIGINAL Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) MAPCO
Silnik MAXGEAR Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) MAXGEAR
Silnik METELLI Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) METELLI
Silnik NIPPARTS Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) NIPPARTS
Silnik NPS Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) NPS
Silnik NTY Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) NTY
Silnik OEM Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) OEM
Silnik OPTIBELT Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) OPTIBELT
Silnik OYODO Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) OYODO
Silnik RAVENOL Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) RAVENOL
Silnik SASIC Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) SASIC
Silnik SNR Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) SNR
Silnik SWAG Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) SWAG
Silnik TRISCAN Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) VEMO
Silnik VIC Honda CRX II (ED, EE) 1.4 GL coupe 90KM, 66kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) VIC
Producent:ACKOJA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0)
Kod produktu:
A53-0068
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-0068
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Grubość [mm]:  2
Materiał:  Aluminium
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Wysokość opakowania [cm]:  0,2
Głębokość opakowania [cm]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze